Thursday, December 18, 2014

Testimoni Shaklee Collagen Powder

Assalamualaikum w.b.t. buat semua pembaca yang kaya dan berjaya. Selalu orang cerita pasal kebaikan dan keberkesanan collagen powder shaklee. Yang saya selalu panggil tepung magic tu. Mana tak magic, belum habis sekotak, hasil yang menyilaukan mata dah nampak.

Tapi kali ni saya bukan nak cerita je, tapi nak tunjuk bukti sekali tentang keberkesanannya. Kata magic kan. Cuma sebelum tu nak bagitau dulu yang gambar testimoni yang di paparkan adalah jujur dan tiada sebarang proses edit mengedit di lakukan.

Testimoni yang pertama


Ni satu-satunya kakak saya. Masa gambar ni di ambil, dia baru abiskan setengah kotak je Shaklee Collagen Powder tu. Setengah kotak bersamaan 7 sachet. Haa..tengok la hasilnya.

Testimoni yang kedua


Yang ni pulak kawan saya. Merangkap adik beradik satu mak dalam business shaklee kesayangan saya ni. Time ni dia baru habiskan sekotak Shaklee Collagen Powder. Best kan?

Testimoni yang ketiga


Yang ni pulak kakak kepada kawan saya. Sama-sama under inspirasi. Kata kawan saya, kakak nya ni dah makan ESP dah sebelum tu. Tapi bila makan Shaklee Collagen Powder, hasilnya lagi wow.

Testimoni keempat


Ni kawan saya yang satu mak tadi tu. Dia sun burn sebab join team building anjuran pejabat dia. Lepas tu dia cabar diri dia dengan Shaklee Collagen Powder ni untuk hilangkan sunburn dia tu. Dalam 10 hari je sunburn dah hilang, kulit makin mulus dan cantik.

Semuanya sebab Shaklee Collagen Powder. Kalau bukan sebab dia, diorang ni semua tak cantik. Tapi Allah jua yang izinkan.

Berminat dengan Shaklee Collagen Powder?

Boleh hubungi saya segera.

Pengedar sah anda,
Siti Fabillah Mohd Yunos
958164
0196624455
COD area Seremban, Senawang, Rasah, Sikamat.
Poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment